<>Facebook logoIkon-TelefonSlice 1HF Logorip_downSlice 1Slice 1

Hjerteforeningen København V.

Midlertidig aflyst pga corona Hjertemotion

Hjertemotion hver mandag

Hjertemotion har til formål at udvikle og vedligeholde de hjertesunde livsstilsændringer, som hjertepatienter har påbegyndt i regioner og kommuner. I Hjerteforeningen vil vi gerne hjælpe patienterne med livslang rehabilitering – og det sker bedst i lokalområdet, hvor patienten bor. Vigtige faktorer ved livslang rehabilitering er motion, faglige input og socialt samvær med andre mennesker med hjertesygdom.

Hjerteforeningens Hjertemotionstilbud består af et motionsforløb, hvor deltagerne mødes en gang om ugen i 1½ time. De motionerer – men har også tid til hyggeligt samvær og erfaringsdeling.

Hjerteforeningen København V tilbyder en times Hjertemotion + en halv times socialt samvær. Træningen Varetages af en uddannet fysioterapeut, der løbende bliver opdaterret omkring behandling af hjerte-kar-sygdomme.

Tidspunkt: Mandage fra kl. 16.00 – 17.00 + (30 minutters samvær bag efter træning)

Pris: Det koster kun 400 kr. at deltage for 16 gange

Tilmelding ved at kontakte Hjerteforeningen København V.

Praktiske oplysninger

Træningssted: